Sajtos tekercs

Mutattam már tortákat, amiket én kreáltam, de recepteket még nem írtam hozzá, majd igyekszem pótolni. Kolléganőmtől kaptam ezt a sajtos receptet, gyorsan ki is próbáltam. Finom lett, frissen az igazi, maradt pár darab másnapra, akkor már inkább csak mikróban melegítve jó.

Tészta:

50 dkg finomliszt

1 cs sütőpor (kevesebb is lehet)

25 dkg margarin

2 dl tejföl

só (ízlés szerint, én kb 2 kávéskanállal tettem bele)

Krém:

20 dkg margarin

30 dkg reszelt sajt

(itt is írt sót a recept, én nem tettem bele)

A tésztát összegyúrjuk, 3 vagy 4 cipót készítünk, (attól függ, hogy mekkora csigákat szeretnénk), vékonyra kinyújtjuk.

Elkészítjük a krémet (én jól kikevertem a margarint, aztán belereszeltem a sajtot, de így elég kemény lett a krém, talán jobb megoldás, ha rákenjük a kikevert vajat és utána reszeljük rá a sajtot, legközelebb így csinálom majd).

Szorosan feltekerjük a rudakat és éjszakára folpakkal letakarva hűtőbe rakjuk. Másnap fél cm-es karikákra szeleteljük, ha akarjuk még megkenhetjük a tetejét tojással és még egy kis reszelt sajtot is szórhatunk rá, de ez el is maradhat.

Zsirozott lisztezett vagy sütőpapírral bélelt tepsibe kb 15 perc alatt megsül.

P1160686


A képen fél adagnyi mennyiség van.




Jó étvágyat!!

1 megjegyzés:

Tinca írta...

Ezt az egész tálat most idepasszolhatnád valahogy! :)


Kukk be hozzám, kaptam egy játékot, és most továbbadnám Neked!

Rendszeres olvasók

Látogatók száma