Egy kis mozgás

Jobban nem is kezdődhetett volna az újév mint egy kis sportolással, barátainkkal (ovistársakkal) elmentünk fallabdázni*. Apa régebben rendszeresen űzte, de már leszokott róla (sajnos). Én még nem próbáltam, épp itt volt az ideje. Sajnos nem vagyok egy sportolós típus, ez meg is látszott a teljesítményemen. Tavaly rábeszéltem magam egy kis futásra, jólesett a mozgás és a tudat, hogy tettem valamit az egészségemért és persze az alakom formálásáért, csak a kitartás hiányzott.(Hú ezt nehéz lett volna egyszuszra végigmondani :)) Azért nem adtam fel, most is épp azon töröm az agyam, hogy hova kéne elmenni mozogni valamit. Visszatérve a fallabdára, tetszett mindenkinek, volt aki már profiként művelte (főleg az Apukák), a végére belejöttek az Anyukák és persze a gyerekek is kipróbálták.

P1160533

Magamról nem tudok képet mutatni, mert szokás szerint én fényképeztem. (Lehet, hogy jobb is így.)

* Az ünnepek alatt sokat ettünk-ittunk, úgyhogy kifejezetten jól jött ez a program.

 

Közben eszembe jutott, hogy alkottam megint egy szülinapi tortát,  semmi extra, de azért megmutatom.

Gesztenyetorta

Geri tortája.

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók

Látogatók száma