Karácsonyi hangulat

Úgy látszik beálltam arra, hogy hetente írjak. Tulajdonképp hétközben nem igazán történik velünk semmi érdekes mostanában. Reggel bölcsi, ovi, aztán irány a munka, délután megint bölcsi, ovi és irány haza. Mondanom sem kell, hogy az a 2-3 óra, ami marad a délutánból olyan hamar elmegy, hogy hipp-hopp este van, vacsi, fürdés és alvás. Már nagyon várom a tavaszt, mert úúúútálom, hogy reggel sötétben indulunk és mire hazaérünk megint sötét van.

Az az egy vigasztal, hogy már csak a héten dolgozunk, aztán majd csak jövőre!!!! Végre lehet egy kicsit lustálkodni reggel. (Kb 3 hónapja dolgozom, de a reggel 5 órai ébresztőt még mindig nagyon nehezen viselem.)

Szombaton kirándultunk egyet Győrben, megnéztük a karácsonyi vásárt, a piacot. Voltunk az Árkádban, ahol mesejeleneteket néztünk mozgó figurákkal, Kinga sajnos kicsit félt tőlük Az ünnepi díszlet nagyon tetszett, főleg az óriási karácsonyfa. Jól elfáradtunk mindannyian.

P1160167 P1160171

Vasárnap mézeskalácsot sütöttünk, Kinga természetesen segített, mint mindig. Ha „szaggatós” sütit csinálok mindig kér egy darabot amivel dolgozhat a saját kis deszkáján. Néha be kell segítenem kicsit, ha már nagyon ragad, de egyébként nagyon ügyesen csinálja. (Csak tudnám kitől örökölte???)

P1160193 P1160200
P1160245
A jobboldali sütiket a Viktor díszítette. Annyira benne voltunk, hogy sajnos elfelejtettem lefényképezni.

Limara oldalán találtam egy nagyon jó ötletet, dobozok mézeskalácsból, lehet, hogy megpróbálkozom vele.

2 megjegyzés:

Tinca írta...

Nagyon édes Kinga, ahogy szaggat. :)
És a végeredmény is szép lett!
A dobozokat néztem én is, de nincs még elég önbizalmam hozzá... De nagyon tetszik, úgyhogy jövőre, ha időben eszembe jut, kipróbálom.

Szép Karácsonyt Nektek!

Andi írta...

Köszönöm!
Csináltam dobozt is, igaz nem lett olyan szép mint Limaráé, de kezdetnek jó lesz.

Szép ünnepet Nektek is!

Rendszeres olvasók

Látogatók száma