Torták

Egyik kedvenc elfoglaltságom a sütés. Szeretem a régi jól bevált recepteket, de szívesen kipróbálok újakat is. Édesszájú vagyok (sajnos) és a család többi tagja sem zárkózik el a süteménytől, így szerencsére nem jellemző, hogy ránk száradna. Régebben a gyerekek szülinapjára mindig cukrászdai tortát rendeltem, de idén úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom vele. Viktor egyik kedvenc mesefigurája Némó, őt választottam “első kísérleti alanyként”. A marcipánnal kis gondjaim voltak (még sosem használtam), de a lényeg, hogy az ünnepeltnek nagyon tetszett és ízlett.  

P1130882

Az ovis szülinapi bulira ez a vonattorta készült: 

P1130779

Ezt az Elmo-tortát a barátnőm kisfiának sütöttem:

P1140831

Mostanában nem igazán volt időm sütögetni, de jön a karácsony, biztos be fogom pótolni. Egyik nélkülözhetetlen sütemény nálunk a mézes süti cukormázzal díszítve, ebben a gyerekek már tavaly is örömmel segédkeztek. (Remélem idén is így lesz.)

0 megjegyzés:

Rendszeres olvasók

Látogatók száma