“Csak” 3 hónap

Ez a nap is eljött, végre úgy alakult (alakítottam), hogy írjak. Most, hogy néztem mikori az utolsó bejegyzésem meglepődtem, tudtam, hogy rég volt, de ennyire??? Pedig mikor elkezdtem blogolni, úgy terveztem, ha többször nem is de legalább heti egyszer írok. Gondoltam milyen jó lesz majd évek múltán is visszaolvasni, főleg a gyerekeknek.

Most törhetem a fejem, mi is történt velünk ez idő alatt, hogy legalább a fontosabb eseményeket leírhassam.

Ami kapásból eszembe jut, hogy az én pici lányom már nem is olyan pici, Kinga 3 éves lett!!!! Már igazi csajszi, és milyen torta jár egy igazi csajszinak, mi más mint barbitorta. Nagyon örült neki, a díszítésben segített nekem, ő rakta fel a színes virágokat a szoknyájára.

Mégegyszer Boldog Szülinapot kislányom!!

P1170044 P1170049

P1170227

Ez a kép a bölcsiben készült.

P1170288
P1170278

P1170281



Viktor egyik ovistársáéknál voltunk kihasználva egy kicsit a jóidőt. Jól éreztük magunkat, a gyerekek kitombolhatták magukat az udvaron.

Időközben beiratkoztunk az óvodába , úgyhogy szeptembertől lesz két ovisom. Sajna csak 1 évig élvezhetem ezt a “luxust”*, mert a Viktor már nagycsoportos lesz.

Nem tartozik szorosan ide, de most írom ami eszembe jut. Annyira de annyira elegem volt már az esőből. Alapból utálom, ha esik, mindig elrontja a hangulatomat, na de ennyi esőt!!!??? Azt hittem már sosem lesz vége!!!! Remélem most már marad a napsütés, ránk fér és azt hiszem (remélem) mindenki egyetért velem.

Apa közben munkahelyet váltott, ez is elég nagy esemény volt. (20 év után) Most már kb 1 hónapja koptatja az új irodáját.

P1170414

Ez az egyik kedvenc képem, az oviban készült az anyáknapi ünnepségen. Mivel nem én fényképeztem a mai napig nem derült ki, hogy épp minek örült ennyire…




Folyt. köv.

2 megjegyzés:

Tinca írta...

:) Na, erre csak annyit tudok mondani, hogy vééégre. :) Épp erre felejtettem ma rákérdezni, hogy miért nem írsz, erre tessék. :)
A tortáról jöhetne közelebbi is, nagyon ügyesen megcsináltad!
Kinga csudaédes a kunkorodós hajával!

Andi írta...

Köszi, azt tervezem, hogy ha egyszer lesz rá időm akkor felteszem az összes tortámat leírással, fázisképekkel együtt. Igen, imádom a kunkori haját, csak lenne már hosszabb, hogy csinálhassak édes copfokat.

Rendszeres olvasók

Látogatók száma