Divatbemutató

Kolléganőm meghívót kapott egy divatbemutatóra és meghívott minket is. Mivel nem voltunk még ilyenen, gondoltam nem hagyjuk ki a jó alkalmat. Az F&F (Tescoból ismert márka) tartott bemutatót a 2010-es tavaszi-nyári kollekcióból. Először elég furcsa volt, hogy a tél elején, nagykabátosan nyári ruhákat, fürdőruhákat fogunk nézni, de legalább erre az időre a nyárra és a melegre gondoltam. Kicsit el is feledkeztem róla, hogy ha vége lesz és hazaindulunk ki kell menni a hidegbe.

Balatonalmádi 2009 033 Balatonalmádi 2009 035
Balatonalmádi 2009 049Balatonalmádi 2009 010

Ja és majd elfelejtettem volt szerencsém találkozni néhány celebbel is.

Balatonalmádi 2009 059

2 megjegyzés:

Tinca írta...

És mi lesz a divat jövő nyáron?
Vagy azért titkolod, hogy Te legyél a legtrendibb a környéken??? :)

Andi írta...

Neeeem! Én trendi?
Egyébként a fekete-fehér főleg, ja és a szűk nadrág (sajna)!

Rendszeres olvasók

Látogatók száma